SCM Music Player

piątek, 6 kwietnia 2012

Rozdział 28


- Przez was ciołki odechciało mi się spać. - Lauren
- To chyba dobrze, nie ? - Nath
- No bo jeszcze czeka cię rozmowa ze mną. - skierowała do mnie Ana
- Ta impreza i Liam byli tacy nudni, że dlatego już jej się spać chciało… - skierował roześmiany Nath do Any
- A z nami od razu jej się spać odechciało. - dokończyła Ana
- Odczep się od Liama. - rzuciłam w niego poduszką
- Dobra Nathan zasuwamy do łazienki.
Na początku zrobiłyśmy Nathanowi maseczkę na twarz.
- Ale przyjemnie. - Nathan
- Wyglądasz ja potwór. - Lauren
- Uważaj, bo potwór zaraz cię dopadnie. - Nath
- Już się boję. - Lauren
- No to lepiej się bój. - Nath
- Dobra zamknij się już. - Lauren
- A ja muszę przyznać, że ładny z niego potwór. - Ana
- Dziękuję. - Nath
Następnie zajęłyśmy się makijażem.
Nałożyłyśmy na jego twarz odrobinkę podkładu i trochę pudru.
Potem pomalowałyśmy mu rzęsy, powieki, a później usta.
Wyglądał po prostu bosko.
Gdy skończyłyśmy robić mu już makijaż uczesałyśmy mu włosy i pospinałyśmy spineczkami.
- Dobra makijaż masz już gotowy. Możesz się zobaczyć.
Nathan otworzył oczy i przejrzał się w lustrze.
- Boże jak ja wyglądam.
- Bardzo ładna laska z ciebie - Lauren - A teraz idziemy cię ubrać.
- Nie no Nathan wyglądasz zajebiście. - Ana nie wytrzymała ze śmiechu
Nathan uśmiechnął się do niej i zatrzepotał rzęsami.
Z mojej szafy niestety na Nathana nic nie pasowało.
- Czy ty musisz być taka chuda ? - Nath
- Przyniosę może coś swojego. - zaproponowała Ana i wyszła
- Mogę wybrać sobie któreś buty ? - zapytał
Pokiwałam twierdząco głową.

13 komentarzy:

  1. hahaha leżę ze śmiechu
    fantastyczny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przykrością stwierdzam, że straciłaś obserwatora ( czyli mnie ). Nie mam zamiaru, trzymać w liście ulubionych blogów, tak dennego opowiadania.
    Ciągle tylko dialogi i nic więcej.
    Wybacz, ale to na prawdę jest do bani.
    Ile można, sam dialog opisywać ?
    ! -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ci się nie podoba to nikt ci nie każe czytać !!!
      A tak w ogóle to pytasz ile można opisywać sam dialog. To ja ci odpowiadam na to pytanie, że dużo. ;p
      Żegnam !!!

      Usuń
    2. popieram Vol2 :D

      Usuń
  3. A mi się bardzo podobał ten rozdział
    jest cudny
    jak zawsze
    czekam na nexta <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarbie nie słuchaj tego czegoś(Vol2)
    Świetny rozdział:)
    czekam na kolejny:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*** Ale uwierz mi, że wcale się tym nie przejęłam ;)
      Kocham Cię <333

      Usuń
  6. Kurwa jak zaraz nakopię do dupy temu kolesiowi "Vol2" to się nie pozbiera... :/
    Frajer jeden myśli, że jak cię skrytykuje to jest fajny xd
    Haha ciekawe czy sam by wymyślił coś lepszego, haha nie sądzę... xd

    Przepraszam za to ale poniosło, a to wszystko przez to, że się wkurzyłam.

    Rozdział jest jak zawsze świetny ;***
    Kocham Cię <333

    ~ Jula ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * poniosło mnie
      sorry... ;*

      Usuń
    2. Jula spokojnie ;* ;)
      Dzięki, doceniam, że mnie bronisz, ale on ma prawo wyrażać swoją opinię ;) Tak jak już wyżej pisałam jak się nie podoba to do widzenia ;)

      Ja ciebie też kocham skarbie <333

      Usuń
  7. po prostu tak sie zalewam do monitora .. nie wytrzymam .. genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ej ludzie, weźcie się ogarnijcie!
    przeczytajcie sobie kilka książek i zacznijcie pisać opowiadania, a nie same dialogi.
    ludzie i to ma być twórcze? !!
    takie historyjki to w przedszkolu by dzieci napisały...

    OdpowiedzUsuń