SCM Music Player

piątek, 9 marca 2012

Rozdział 12

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Cześć mamo.
- Cześć Lauren, co tam u ciebie ?
- U mnie świetnie, a u ciebie ?
- U mnie dobrze, ale strasznie za tobą tęsknię tak jak zresztą Lilka i Amber.
- Ja za wami też.
- Wujek do mnie zdzwonił  i mówił, że wszystko jest w porządku i że jednak mieszkacie z chłopakami. Fajni jacyś ?
- No są super, a wiesz, że są to dwa zespoły.
- O nie wiedziałam, wujek mi nie powiedział, jakie to zespoły ?
- One Direction i uwaga… uwaga… moje ukochane The Wanted.
- O to masz tam raj.
- No, kurde szkoda, że nie ma tu Amber.
- No niestety. A jak tam Anie się podoba ?
- No i to jeszcze jak się jej tutaj podoba. - zaśmiałam się
- To dobrze, pozdrów ją ode mnie.
- Okey. Wejdziesz dzisiaj na skaype, bo Amber i Lilka chciałyby z tobą pogadać.
- Jasne, tylko o której ?
- Amber mówi, że najlepiej pasowałoby jej o 20.oo.
- Dobra.
- Kocham Cię.
- No ja ciebie też mamo , papa.
- Pa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Umyłam się i ubrałam, bo nadal byłam w piżamie. Umyłam głowę, wyprostowałam włosy i zrobiłam lekki  makijaż.
Poszłam się napić, gdy szłam do kuchni spotkałam Liama.
- Cześć.
- No hej. - Lauren
- Czego nie było cię na śniadaniu.
- A bo zaspałam.
- Jak się spało ? - zapytał z uśmiechem
- W porządku. - powiedziałam i się uśmiechnęłam ( ta jasne dadzą ci tu pospać xd ). A tobie ?
- Też.
- Co dzisiaj robisz ?
- Nie mam nic w planach.
- To może pójdziemy na spacer ?
- Jasne, czemu nie.
- To o 14.oo przyjdę do ciebie, okey ?
- Yhym.
Już chciałam iść do siebie.
- Albo wiesz co chodź teraz. Tylko pójdę wziąć torebkę. - powiedziałam
- Okey to ja tu na ciebie poczekam.
Wpadłam do pokoju i wzięłam torebkę już miałam z niego wychodzić, gdy do pokoju wszedł Nath.
- Idziesz gdzieś ?
- No idę na spacer z Liamem.
- A z Liamem, no szkoda, ale wieczorem wpadniesz do mnie ? - zapytał lekko smutny.
- No jasne. - teraz to się uśmiechnął.
- To na razie. - powiedział.
- Na razie.
Zeszłam na dół gdzie czekał na mnie Liam...

6 komentarzy: