SCM Music Player

sobota, 10 marca 2012

Rozdział 13


Na dole czekał na mnie Liam.
- To co idziemy ? - zapytałam
- Jasne.
Poszliśmy na lody.
Wzięłam sobie sporo gałek.
Liam za mnie zapłacił, sam sobie wziął też ich z jakieś kilkanaście.
Poszliśmy się przejść do parku.
Było cieplutko, słoneczko świeciło, po prostu boska pogoda.
Chwile pospacerowaliśmy i usiedliśmy na trawie przy rzece.
Pogadaliśmy i wróciliśmy do domu.
- Dzięki za miło spędzone po południe. - powiedziałam.
- Nie ma za co i ja również dziękuję.
- To na razie.
- No na razie.
Odłożyłam torebkę do swojego pokoju i poszłam na chwilę do Any.
Później wzięłam swojego laptopa i poszłam do Nathana.
- Hej. - weszłam do jego pokoju.
- Hej. - uśmiechnął się na mój widok - Jak na spacerze ? - zapytał od razu
- A fajnie było.
- Co robiliście ?
- Byliśmy na lodach i poszliśmy do parku.
- Aha.
- Porobimy coś na necie ?
- Okey.
- Tylko co ?
- Może obejrzymy jakiś film ?
- No okey, tylko o 20.oo będę gadała z siostrą na skaype. ( nie wiem czy dobrze napisałam )
- Spoko.
- W takim razie co oglądamy ? - zapytałam.
- Może jakąś komedię ?
- Okey.

_________________________________________________________
Jakiś taki nudny wyszedł, ale następny powinien być trochę śmieszniejszy. ;)

6 komentarzy:

  1. nie jest nudny , jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hah, kolejna wspólna noc :) świetny ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nudny!
    Bosski!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie jaki nudny ja się pytam ??? xd
    Jest ekstra ! <3 :*
    ~ Jula ~

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomba i nie pisz,że nudny kłamczucho,bo się obrażę...

    OdpowiedzUsuń